Beautiful Me
D'Boss!

Hi I'm Hidayah. The owner of this blog. ThanKYU



Entries About Linkies Stuff

Scream!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Tieqa and Yaya
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Good evening

hai guys,,,sy nk cerita sebuah cerita yg berlaku terhadap sy sendiri,,,,sy mempunyai ramai kawan(bff),,tp sy tk tahu klu mereka anggap sy ni bff diorang tu,,so sy nk cerita tntng kwan sy yg namanye alia,,,sy anggap di bff sy tp dia tk anggap sy ni bff dia,,,masa hari tu sy cuti sekolah sbb blik kg,,n kwn sy satu lagi ni nmenye nabila lebih mesra dipanggil Ila and Amissa lebih mesra dipnggil Misya,,,diaorang ckp kat sy yg alia ni kutuk sy dngn prkataan yg buruk,,,tp sy tk lah percaya sangat,,,n kitaorang pun gaduhhh,,,,n then mase dlm kelas kitaorang semua ni nk tukar tmpt duduk n semua orng tk nk(blh dikatakan semua menangis) sy tahu mereka semua ni tak suka sy,,benci sy,,,tp sy ttp sbr mnghadapi dugaan ini smpaikan sy nangis,,,n sbb disebabkan sy dn alia slh faham trmasuklah Ila dan Misya kita orang pun berbaik-baik,,,bagi sy semua masalah yg berlaku dlm kelas sy terjadi disebabkan sy,,,,,sy tahu mereka semua benci sy,,,,


bg sy BFF sy ialah ELLYANI FARHANA sorang jer,,orang lain kawan biasa jer,,,sy janji dngn Ellyani tu susah sama susah senang sama senang,,,